Powered By Blogger

Pages

Sunday, February 14, 2010

Wanita Kini




Assalamualaikum wahai hamba ALLAH S.W.T..Sekembalinya lagi topik tentang wanita atau perempuan.Perempuan dijadikan dari tulang rusuk Nabi Adam A.S.Kehadiran wanita adalah sebagai teman hidup lelaki namun ramai lelaki menyalahgunakan wanita. Pada topik ini saya ingin membincangkan kenapa kebanyakan gadis di Malaysia mudah menerima kehadiran lelaki?Adakah mereka tiada keluarga? Tak mengapa. Mengikut statistik kajian saya hampir 40% gadis di Malaysia khususnya yang masih dibangku sekolah sudah ditebuk tupai atau kehilangan dara atau pernah melakukan hubungan seks. Mengapa hal ini boleh berlaku? Marilah kita sama-sama renungkan. *GAMBAR DIATAS HANYA HIASAN SEMATA-MATA.

Ikuti satu kisah benar yang berlaku di Kota Bharu dari seorang perempuan bernama Anir:

Namaku Anir..berumur 14 tahun..sudah x bersekolah kerana dihalau dari rumah..aku dihalau kerana aku mengandung buat kali kedua..Saya mahu berkongsi kisah suka-duka saya ini dengan para pembaca semua. saya harap anda mengambil iktibar.

Pada pagi yang hening..kudengar ayah dan ibu x habis-habis bertengkar. Ku bosan dengan kehidupan sehari-harian sebegini. Aku mahu kebebasan. Freedom. Bermula di tingkatan satu aku mula menceburi diri dalam aktiviti PONTENG SEKOLAH. Aku ponteng keseorangan. PAda suatu hari aku disapa oleh seorang kakak senior sekolahku. Dia pun kaki ponteng jugak. So,sama hobi. Jadi aku pun ikut lah dia sampai di sebuah rumah lama yang terbiar.

Kulihat ada beberapa orang kakak sedang menghisap rokok cap bola. Kakak yang ku jumpai tadi memperkenalkan diriku kepada rakan-rakan merak. kakak itu bernama KT. KT mempelawaku untuk menyertai kumpulan mereka. Aku bersetuju. Namun,jika nak sertai mereka aku harus menyerahkan mahkotaku sebagai seorang gadis iaitu dara. Tanpa bicara aku terus setuju dan mengikut segala kemahuan mereka. Rupanya mereka adalah MUSYAHAQAF@LESBIAN. Mereka memecahkan selaput daraku menggunakan jari mereka dan terus menodaiku. Aku membiarkan sahaja bagai dipukau kenikmatan.

Setelah itu aku sentiasa bergerak bersama mereka. Sehinggalah suatu hari aku bertemu dengan seorana lelaki bernama Sebi. Dia berminat kepadaku. Aku pun sukakan dia tambahan lagi dia seorang anak orang berada. Sejak itu kami mula melakukan siri seks bebas walau dimana jua berada. Akhirnya aku disahkan mengandung. Ibu aku tahu namun dia tetap mahu memaafkan diriku. Setelah melahirkan seorang bayi lelaki pada usia 13 tahun. Aku kembali keperangai lama. Namun Sebi hilang entah kemana. Aku gian untuk melakukan hubungan seks. Aku tak pilih bulu. Siapa yang mahu..aku pun mahu. Malang memang berbau bagi diriku. Aku mengandung lagi. Ibuku naik angin lalu diserahkan ke sebuah *Uneversiti. Pada lewat usiaku 14 tahun seorang bayi perempuan selamatku lahirkan.

Namun ALLAH sentiasa membuka pintu taubat. Kini aku bekerja disebuah warung untuk menyara 2 orang anak kecilku. Ayahku hilang entah kemana setelah bercerai dengan ibu. Apaalah nasib. Nasi dah jadi bubur..

Jadi jika pembaca seorang bapa atau penjaga..jaga lah mereka sebaik mungkin. Kerana mereka adalah penyambung susur galur keturunan anda dan juga modal insan yang cukup bernilai.




















No comments:

Post a Comment